שפה מנהל/ת - דגנית אלדר

המלצות לספרים

ההמלצה שלי

ההמלצה שלי היא על ספרי "פרסי ג'קסון ואלי האולימפוס".

לדעתי כדאי לכם לקרוא את הספר מפני שהוא מעניין ויש בו הרבה הרפתקאות. הספר מדבר על ילד ששמו פרסי ג'קסון. בתחילת הספר פרסי מגלה שאביו הוא אל ואמו היא בת אדם ושרודפים אחריו מפני שהוא חצוי {חצי אל וחצי בן אדם}. אך מפה לא אמשיך לעשות ספוילרים ולדעתי הספר ירתק כל אחד ואחת מכם.

 ליאב אקלה ו'4

 

אני רוצה להמליץ על הספר ב"מזל תאומים" מכיוון שזה ספר מצוין. יש בו מתח, הרפתקאות, ילדים שתקועים במשאית, בנות שמכשילות את כל הקבוצות וכל זה בתוך חפש את המטמון. יש גם קטעים מצחיקים מאוד. יש הרפתקאות רבות ועוד המון קטעים לכן אני ממליץ לכם על הספר במזל תאומים קלודיה וריס קורעים את ניו-יורק.

מימני יובל אלגרבלי ו'4

 

אש על פני המים / אורה מורג

אני ממליץ על הספר כי הוא ספר מתח מצויין. יש הרבה היסטוריה ומבוסס על סיפור אמיתי. רועי בן ה 12 ואחיו עוברים את המלחמה של יום הכיפורים ועוברים הרבה תלאות. קראתי את הספר ונהנתי מאוד כדאי לכם לקרוא.

 מאת: נרי כהן כיתה ו4

 

אני ממליצה על הספר "פלא" (רייג' פלאסיו). הספר מרגש ומצחיק. כשהתחלתי לקרוא לא רציתי להפסיק. בספר מסופר על ילד ששמו "אוגוסט". הוא נולד עם עיוות קשה בפניו, אך זהו לא כל הספר. הספר מתקדם בצורה איטית ולפעמים חוזר להתחלה. הסיבה לכך היא שכל פעם רואים את המקרים מזווית העין של מישהו אחר, וכך רואים את התמונה המלאה. הספר מתאים לילדים מעל גיל 10 (לדעתי). ממליצה בחום!!!! מקווה שתהנו כמוני!!

מאיה גליק ה'1

 

אני רוצה להמליץ על הספר: גובליניו חתול המכשפות

הספר מדבר על חתול  שלא היה נאהב באף מקום ונדד ממקום למקום. הוא עבר הרפתקאות רבות וניסה להתחזות למישהו אחר בקרקס. אבל עלו עליו וצעקו אליו. "חתול מכשפות" הקניטו אותו ותמיד הרגיש בודד. הספר מלא ברגשות ואני ממליץ מאוד לקרוא אותו!

גל וקנין ו' 4

 

אני ממליץ על הספר "מנהרות",

אני חושב שכדאי לקרוא את הספר, מכיוון שהוא ממש יפה. אין בו מילים מסובכות והוא ממכר, אי אפשר להתחיל ולא לסיים אותו. אני ממליץ בחום על הספר מנהרות, יש לספר הזה סידרה, יש את הספר ה- 1,2,3. אני עכשיו קורא את השני מהסדרה, הספר מעניין מאוד, ותנסו לקרוא ספרים בכללי, כי זה כיף מאוד, ומרגיע כאשר אין מצב רוח טוב. למשל אני הייתי אחד שלא קורא בכלל ספרים ועכשיו אני קורא ספרים ברמה גבוהה, למשל כמו הספר מנהרות שהוא ספר יחסית עם הרבה דפים. יש לספר מנהרות 494 עמודים. זה ממש כיף לקרוא ספרים אז תתחילו לקרוא.

רואי דמרי ו'1

 

 שלום אני עידן כהן מכיתה ה-1  אני ממליץ לכם  אל הספר מגנס ציי'ס…

אני ממליץ לכם לקרוא את הספר הזה כי כל פרק מסתיים במתח  וסקרנות גדולה להמשיך הלאה. הספר מספר על על יהדות הויקינגיים משפחה של אלים שבה משפחת  האלים הטובים נלחמים באלים הרעים. יש הרפתקאות מלחמה, מתח ומסתורין.

כדאי לקרוא את הספר!!!!

עידו כהן!!!

 

 שלום, אני יובל בן זקן מכיתה ה'3!

אני רוצה להמליץ לכם על הספר "מיוחדים".

הספר מספר על: כיתה קטנה "מופרעת". המורה נוגה חדשה והמנהל בספק אם היא יכולה ללמד את הכיתה "המופרעת". לדעתי הספר מעניין ומצחיק אני ממש ממליצה על הספר.

מה אהבתי בספר?

שבהתחלה המנהל  לא האמין שנוגה (המורה) יכולה ללמד …תקראו ממליצה בחום ושבסוף המורה הצליחה ( לא אגלה את הסוף) תקראו ותגלו .

יובל